Beauty

De maand van Fashionscene: verwend worden door Unilever, lanceringen, Pokebowls en nog veel meer!

De redactie van Fashionscene maakt van alles en nog wat mee en dat willen we zeker niet alleen voor onszelf houden! We delen graag een paar van de hoogtepunten uit onze maand, zodat ook jij een kijkje kan nemen in het leven van onze redacteuren.

Deze maand van Fashionscene was weer een leuke met veel variatie! Zo kregen we de nieuwe collecties van het Britse Molton Brown te zien, werden we in de watten gelegd bij het Unilever Beauty Retreat en genoten de redacteuren tijdens de pauze van een heerlijke Pokebowl. De hoogste tijd om het weer even samen te vatten.

Op dinsdag begonnen we onze maand goed bij het Unilever Beauty Retreat. Hier kregen we alles te horen over de nieuwe verwenproducten van onder andere Andrelon, Dove en Simple. Om helemaal in de sfeer te komen, mochten we onze schoenen inruilen voor comfortabele pantoffels. En na de presentaties was het tijd om de producten eens goed te gaan uittesten natuurlijk!Ook deze maand kon Fashionscene's Nienke haar haren weer eens goed in model laren brengen. 
Vlak daarop volgde de lancering van ELLE Bloemen. Een ruimte op de Prinsengracht was door het blad en Mooi Wat Bloemen Doen omgetoverd tot een fleurige walhalla. Na een hapje en een drankje werd het bijzondere nummer van ELLE gelanceerd dat helemaal in het teken staat van, jawel, bloemen!

Ben je al bekend met het Britse Molton Brown? Dit merk, dat onder andere te koop is bij De Bijenkorf en Babassu, focust zich op verschillende producten met geuren. Nieuw in de collectie is een uitbreiding van de bekende Orange & Bergamot collectie. De eau de toilette kreeg een update waardoor deze nog lekkerder ruikt. Ook is de geurlijn uitgebreid met een Radiant Body Polisher, een Radiant Bathing Oil en een Radiant Body Oil. Fashionscene's Michelle was uitgenodigd in de mooiste suite van het Kimpton de Witt hotel om de collectie te mogen ervaren. Door de hele ruimte stonden producten van Molton Brown, er waren heerlijke hapjes en drankjes en overal lagen sinaasappels (onder andere in bad) om een echte Orange & Bergamot sfeer te creëren. 

Deze maand opende Dr. Martens een winkel in de Kalverstraat in Amsterdam en daar moesten wij natuurlijk bij zijn! De opening was druk bezocht, met onder andere een dj en cocktails om de gasten te verwelkomen. Alle soorten schoenen stonden op de planken, dus we keken natuurlijk onze ogen uit!
Ook de tassen van het merk zijn érg mooi!De Dr.Martens winkel was niet de enige feestelijke opening die deze maand plaatsvond! De showroom van Polette, een brillenmerk, heeft een verfrissende make-over gekregen en wij namen even een kijkje. Polette is een online optiek, die wel een eigen showroom heeft. Zo kan je in de showroom je model kiezen en advies opvragen en gemakkelijk online je bestelling plaatsen. 

De brillen zijn van goede kwaliteit, maar dan betaal je er niet de hoofdprijs voor! Het proces van het maken van de brillen vindt in house plaats, waardoor het merk een fijne transparantie kan bieden. Polette heeft héél veel verschillende soorten en modellen!Je kan ook de kleur van het glas uitkiezen!Toen het einde van de maand begon te naderen besloten de redacteuren van Fashionscene Michelle en Nienke zichzelf te trakteren op een lekkere Pokebowl. Poké Perfect heeft ons zeker niet teleurgesteld en we komen vast en zeker nog een keer terug! Jezelf trakteren op wat lekkers kan zeker geen kwaad.

Dinsdag werden we uitgenodigd om presentaties bij te wonen van een paar hele leuke merken van Face Forward. Het ging om de tandpasta's van Lebon en de beautyproducten van Dr. Jackons en (MALIN+GOETZ). Dit zijn exclusieve beautymerken met hele fijne producten. Het was een inspirerende middag in een hele mooie interieur en architectuur studio, genaamd Dis Studio in Amsterdam.

Er wordt heel veel aandacht besteed aan het ontwikkelen van de producten van deze merken. De mensen die het merk opgericht hebben, staan erg dicht bij het proces en zorgen ervoor dat het eindproduct helemaal perfect is. Tot slot was er deze week een evenement van het slippermerk Ipanema in het Massagehuys in Amsterdam. De nieuwe collectie werd gelanceerd en deze zit weer vol met pareltjes. Van de klassieke platte teenslipper met een leuke print (van een ananas bijvoorbeeld) tot exemplaren met een voorgevormd voetbed en een bandje om de enkel waardoor het meer een sandaal vormt: er is voor ieder wat wils. Mannen en kinderen worden ook niet vergeten. Aan het einde van de presentatie kreeg Fashionscene's Michelle een uitgebreide voetmassage. Zo wil je elke dag wel beginnen!

Beeld: Fashionscene

Deel dit artikel
Back to top